keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Sick Bubblegum

Tää päivä on khyll menny älyttömän chillisti Ainon kaa. Kuunneltiin vanhoja biisejä ja vähän fiilisteltiin. Kamalaa miten monesta biisistä tulee jotkut muistot mieleen. 
Ulkona pyryttää liikaa, joten me ollaan oltu koko päivä vaan sisällä. Jos sulla on kuppa, niin sulla on myös peppu. Kuppa, peppu, kuppa, peppu, kuppa..... joojoo äxdee. <3
Milja lähetti mulle haasteen. 


1. Kiitä haasteen antajaa
2. Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoita näille kahdeksalle haasteesta
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi

1. Kiitti vaan Milja. Oot mun mussutussu ja tykkään sun blogista vaikka kuulenkin tupakilla melkein kaiken mitä sulle tapahtuu. ;----D 
2. Hmm Tomille tän jaksan vaan antaa koska olen tylsä.
3. Joo tottakai.
4.  No mitähän sitä..

 Musiikki on mulle kaikki kaikessa. Ilman sitä en pärjäis päivästä toiseen. Ja monet biisit on auttanut yli vaikeista ajoista. Tosiaan monista biiseistä tulee niin hyviä kun huonojakin muistoja mieleen.



 Rakastan Ainoa ko omaa siskoa. <3

Oon metsästäny rakkautta jo pari vuotta ja tahdon jonkun jonka kädestä pitää kiinni. Mutta " rakkautta ei löydä etsimällä, vaan rakkaus löytää sinut ",rakas ystäväni kirjoitti tuon mulle itsemurhakirjeeseensä. Sen avulla pidän toivoa yllä että joku päivä se prinssi tulee mun eteen.

Rakastan vaaleanpunaista ja Hello Kittyä.

Koitan aina hymyillä ja olla positiivinen. Joskus se on vaan pirun hankalaa.

Tykkään siivota, laittaa ruokaa, pestä pyykkiä, sisustaa ja huolehtia muista.

Minttuviina ja jäätee on mun uus lempparijuoma

Mun kissa Piki pelasti mut masennuksesta.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti