maanantai 4. helmikuuta 2013

Hei suomi-neito anna vielä se hyvänyönsuukko.

Olipas taas viekas viikonloppu, kerrassaan hassun hauska ja hupaisa. Taino, melkein.
Perjantaina oli kivaa, koska Janni, Emmi, pikku Emmi ja ihmiset joita en oo aikoihin nähny ! Laineen Kasperia oltiin Mustassa Kynnyksessä kuuntelemassa. Oli hyvä keikka, ja hyvä humala.

Lauantaina oli krapulaista herätä liian aikaisin tyttöjen luolta, vähän mopedilla seinään juu, nukahdin ko mulle luettiin Eniten vituttaa kaikki kirjaa ja herään ko nyyny lähtee joogailee. Siitä asti oonki ollu koko ajan sunnuntaissa. Mm. kaikki vapaapäivät tuntuu sunnuntailta. Jos on sunnuntai-fiilis voi vaan vapaasti chillata ja olla ja syödä lehmäleipiä ja katsoa simpsoneita.

Ja sain mun lasit takasin Veetiltä ! 













Äskön istuin suihkun lattialla puoli tuntia, tää positiivisuus ja yksinäisyys ottaa koville. Onneks mulla on ystäviä jotka pitää mulle seuraa, mutten tahtoisi enään mennä yksin nukkumaan. Joku vois tulla edes nukkumaan mun sohvalleVoisin nukkua, jos vaan väsyttäis edes hieman. Kohta kuukauden pitäny parantaa tää unirytmi. Plöäh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti