sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Ei sun kannata mennä juhlimaan sen saman tyypin kaa, joka parin tuopin jälkeen alkaa päätään aukomaan.



Voi pientä ko se oli ihan raukka torstaina. Nyt se on sit leikattu ja toivottavasti ei enää ikinä tarjoa persettään ja mourua niin että naapurit hermostuu. Taisin löytää äidillisen vaistonkin torstaina ko Piki piti pitää tommoses nyytissä ja sit se vaan oksenteli lääkkeittä pihalle. Oivoivoivoi, Toran vuoro leikeltäväks huomenna.

Oon muute aika ylpee ittestäni, oon ollu koko viikonlopun juomatta alkoholia.

 Henni on pitänyt mulle koko viikonlopun seuraa. Ollaan hoivattu kissoja, käyty tuhlaamas rahaa, syöty roskaruokaa ja katottu kauhuleffoja. Ihana tyttö tuo Henni, oon ihan happy puppy että oon saanu tutustua siihen ja että sekin on mun naapuri.
Meidän eliittiemokommuuni kasvaa vaan tääl Keltsus.





Yllätyin ko löysin poikien osastolta tuon hipsteri paidan. Se jopa on ihan sopiva. Ja tuo mylittlepony-paita oli pakko saada vaikka olikin kallis. Kyllä musta vielä heppatyttö tulee joku kaunis päivä. 



Voisin tosiaan olla useamminkin selvinpäin koko viikonlopun. Se tunne ko ei oo minään aamuna ollu vapina ja krapula on ihan kiva. Tähän vois vaikka tottua.

Pitkästä aikaa mulla on hyvä fiilis, semmonen että nyt on hyvä nauttia elämästä. Pikkuveli paistaa meille pekonia ja munia, mun hiukset on ihanat, Piki on alkanut nukkumaan mun vieressä taas, ei oo kenenkään kanssa riitaa, jääkaapis on ruokaa, kämppä on melkein siisti, rahaa pitäis kohta olla tilillä ja oon nauranut niin että ne piilossa olevat vatsalihakset on kipeet. Jeeij.

Sitten olisin superhappy jos koulu menis hyvin. Taino, mua ei kiinnosta se enään pätkääkään. En vaan jaksa. Se aiheuttaa liikaa stressiä ja kynsien pureskelua. Tahdon sieltä pois. Nythetikiitos. Se murhaa mun elämäniloa. Byhyy yhyy angst.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti