keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Kun makeimman viinin antaa, meidät taas juovuttaa.

Koulu sitä ja koulu tätä. Mulla ei ole minkäänlaista motivaatiota istua siellä. Varsinkaan ko sanotaan että on pakko tulla seuraavalle tunnille. Kai mulla joku pikku rebel huutaa päässä että et vitussa oo menossa kouluun jos on pakko. No en mennytkään. Helpompi oli jäädä nukkumaan.

Jeij, tänään tutustuin naapuriin.
 Se tuli pelaamaan mun pleikkarilla ton yhen kanssa. Miehet ja pleikkari, sen oon oppinu ettei väliin pidä mennä tai saa ohjaimesta.

Tänään oon menossa pitkästä aikaa selvinpäin Rumaan kattomaan ko höpönassut juo ittensä mukavaks. No okei, on ne jo valmiiks mukavia <3 pöhhöh. Saas nähdä miten pitkään jaksan istua ja juoda kahvia siellä. Ei siinä mitään vikaa ole olla selvinpäin baarissa, mutta kyllä se hävettää ko portsari luulee mun olevan porukan humaltunein. Joka ikinen kerta on käynyt niin. Veikkaan että oon loppuillasta yhtä humalassa ko muutkin. Hemmetin alkoholi.

Ja voi pikkusta ko se ei aavista mitään että joutuu huomenna leikeltäväks. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Voi katti parkaa. 





 



On kivaa ko pariin yöhön ei oo tarvinnut nukkua yksin tässä kämpässä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti