lauantai 16. maaliskuuta 2013

Ei virheettömyys ole täydellistä.


En tiedä voinko syyttää aurinkoa tästä, mutta se pieni teinialkoholisti joka tahtoo mennä ja tulla ja haistattaa kaikelle vastuulle vitut heräs mussa taas henkiin. Sen voin sanoa että tulipalon sammuttaminen ja se ko katson ko yks vetää hammasta irti putkipihdeillä jää kyllä vähän traumatisoimaan, mutta hengissä ollaan. Tutustuin Rumassakin yhteen ihmiseen, kiva se on ko makso taksinkin. Ja kävin jopa Tampereen Leimareissa. Siellä on mukavaa, siellä tietää että saa vapaasti olla just se mikä haluaa. Kehuttiin mua punaiseks paholaiseks ja sain pusuja. Hih, sinne vaan uudestaan. Joonista kyllä pelotti vessareissut, voi raukkaa. 





En vaan tahtois aikuistua. Se ajatus on alkanut pelottamaan. Ja lopetan taas koulun. Kyllähän mä sitä oon jo suunnitelllut jo pitkään, hemmetti ko tajuaa asiat liian myöhään. Kyllä mä sosiaalialasta pidän, haluan auttaa ihmisiä. Mutta kristillisen lapsi- ja perhetyö ei oikein nappaa. En halua olla loppuelämääni tarhatäti. Takaisin siis lähihoitajaks, enhän mä sielläkään ollu ko kaks vuotta. Kaikki tuntuu niin sekavalta, mutta silti niin selvältä.




Aino osti mulle viikset jeeij ! Kiva että tuo rakkain pupu tuli pitää mulle seuraa. Ja sekin ottaa kohta toisen koiran <3 jajajjajaa ilostuin siitä  että se muuttaa tänne takaste. piumau. En pärjäis ilman tuota naista. 



Ainiin, varasin mulle ja pikkuveljelle tatuointiajan. Me saadaan sisarustatskat. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti