maanantai 6. toukokuuta 2013

Capture me, trust in your dream, come on and rescue me.



Tajusin etten oo taas vaihteeks kirjoittanut pitkään pitkään pitkään aikaan. Mutta uskoisin että saan jotain tekstin tapaista tänne tällein koko yön valvoneena ja Hennin kanssa lanitellen. Tosin on tyhmää valvoa koko yö, koska silloin alkaa ajattelemaan ehkä liikaakin asioita. 

 Viime aikoina eij oikein oo tapahtunut sen kummempia. Vappukin meni kivasti, ilmeisesti. Aika perus että olin Kirkkopuistossa halailemassa ihmisiä josta mut vietiin Heseen syömään, siitä sitten pääsin vielä sisään Revolutioniin jossa puhaltelin saippuakuplia. Mutta oon vieläkin kiitollinen että Emmi piti musta huolta. 
Aamulla sain varmaan elämäni parhaimman aamupalan, tai siis brunssin. Voiko mun typyt on ihania. <3




Päätin nyt kevään ja tulevan kesän kunniaks muuttaa mun elämää. Tosin aika pinnallisesti, mutta kai sekin on joku alku "uuteen minään". Kuten huomaa, luovuin punaisesta ja värjään nää karvat vielä luonnollisen väriseks, sit uudet vaatteet on tulossa postissa, aloitin Hennin kanssa tosi vaikean herkku/rasvanen ruoka lakon ja ajattelin ottaa ton Jopon käyttöön tuolta kellarista. Niin ja kai sitä pitäis jaksaa lenkkeilläkkin. 


 



Mä en kyllä nyt saa enempää kirjoitettua koska on syötävä jotakin, hyvin taas menny päivä salaatilla ja leivillä. Eli pekonit ja munat pannulle niin saapahan tuo Hennikin vähän vatsan täytettä ennenko se rientää pirteänä peipposena kouluun. :-----------)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti